SEO optimizācija un klientu piesaiste

Jaunavietne.lv blogs - viss par un ap mājaslapu izstrādi, tehnoloģiju jaunumiem un ne tikai!

seo optimizācija
03. 06. 2021 SEO optimizācija

Kas ir SEO optimizācija un kāda ir tās nozīme klientu piesaistē? Kā ar SEO optimizācijas palīdzību piesaistīt jaunus klientus un palielināt uzņēmuma gūto peļņu? Atbildes atrodamas tālākajās šī raksta rindās.

Ir tāds teiciens – kas meklē, tas atrod. Jautājums tikai, ko meklēt – uzņēmējiem klientus, vai klientiem uzņēmējus? Par laimi 21. gadsimta tehnoloģiju iespējas palīdz atrisināt šo jautājumu, un šeit talkā nāk SEO , kas ļauj jebkuram potenciālajam klientam atrast to uzņēmumu, kas spēj piedāvāt viņiem nepieciešamās preces vai pakalpojumus.

Kas ir SEO optimizācija

SEO jeb meklētājprogrammu optimizācija (Search Engine Optimization) ir darbību kopums, kas tiek veikts ar mērķi padarīt mājaslapu vieglāk atrodamu, uzlabojot tās pozīcijas, piemēram, Google meklēšanas rezultātos. jo augstākas ir Jūsu mājaslapas pozīcijas meklēšanas rezultātos, jo klientiem ir vieglāk Jūs atrast. SEO optimizācija nav dienas, nedēļas vai mēneša jautājums. Tas nav vienreizējs process, bet gan ilgstošs darbs, kas var nest saldus augļus. Veicot visus nepieciešamos pasākumus, taustāmus rezultātus iespējams sasniegt trīs līdz sešu mēnešu laikā. Kādi soļi jāveic, lai uzlabotu mājaslapas pozīcijas Google meklētājā, lasiet raksta turpinājumā.

Pirmais solis – SEO draudzīga, optimizēta mājaslapa

Termins SEO draudzīga mājaslapa ietver uzstādījumu kopumu, kas jāņem vērā, lai meklētājprogrammas, ņemsim par piemēru Google, pēc iespējas labāk saprastu, kāds ir mājaslapas saturs un kādu nozari tā pārstāv. SEO draudzīga mājaslapa ietver visu, kas saistīts ar pareizu satura izvietošanu mājaslapā – sākot ar vienu galveno virsrakstu katrā mājaslapas sadaļā, lai meklētājprogrammu algoritmi saprastu mājaslapas tematiku, un beidzot ar attēlu aprakstošajiem tekstiem, kas mājaslapas saturu padara pieejamāku cilvēkiem, kuri izmanto asistējošās tehnoloģijas – ekrāna lasītājus.

Nozīmīgs veiksmīgas SEO optimizācijas faktors ir mājaslapas veiktspēja un piemērotība mobilajām ierīcēm. Mājaslapas, kas ir piemērotas dažāda izmēra ekrāniem, kā arī mājaslapas kuru veiktspēja ir optimizēta, ievērojot visus labās prakses standartus, gluži vienkārši tiek vērtētas augstāk, un tāpēc ieņem labākas pozīcijas meklēšanas rezultātos. Tāpat liela nozīme ir arī mājaslapas drošībai un tehniskajam stāvoklim.

Mājaslapu var viegli salīdzināt ar automašīnu. Ja automašīnas īpašnieks vēlas, lai tā ilgi un labi kalpo, ir nepieciešams veikt regulāras tehniskās pārbaudes un apkopes darbus, sākot jau ar tik ierastu lietu kā eļļas nomaiņa. Gluži tāpat ir arī ar mājaslapu – lai tā labi kalpotu un nestu ekonomisko pienesumu, ir nepieciešams to regulāri atjaunināt, uzlabot un papildināt atbilstoši situācijai Jūsu pārstāvētajā nozarē. Ja mājaslapa tiek uzturēta, tad rezultāti neizpaliks un klient paši Jūs atradīs, neatkarīgi no tā, kādu nozari Jūs pārstāvat

Otrais solis – atslēgvārdu izpēte

Pilnvērtīga SEO optimizācija nav iedomājama bez atslēgvārdu izpētes. Šeit talkā var nākt dažādi rīki, piemēram, Google Search Console. Šis rīks savienojumā ar Jūsu mājaslapu ne tikai palīdzēs saprast, ko meklē Jūsu potenciālie klienti, bet arī ieteiks biežāk meklētos un ar Jūsu mājaslapu saistītos atslēgvārdus, kuriem pievērst uzmanību, veidojot mājaslapas saturu. Ja Jūsu uzņēmums ir saistīts ar konditorejas izstrādājumu ražošanu, tad arī Jūsu mājaslapā atspoguļotā tematika būs ar to saistīta. Ja Jūsu potenciālie klienti meklē, garšīgas kūkas recepti, tad tā ir iespēja viņu pārliecināt, ka tieši Jūsu gatavotās kūkas ir visgaršīgākās, un nekur citur tādas uztaisīt nevar. Un runa nav tikai par kūkām, bet gan par jebkuru uzņēmējdarbības nozari.

Trešais solis – saistošs saturs

Ir jāiegulda darbs, lai iegūtu stabilas pozīcijas meklēšanas rezultātos, un ir jāiegulda darbs, lai šīs pozīcijas noturētu. Protams, var izmantot Google reklāmu un uzlabot savas pozīcijas tādā veidā, tomēr, skatoties ilgtermiņā, SEO optimizācija šķiet organiskāks un, iespējams, izdevīgāks jauno klientu piesaistes veids. Pats galvenais, kas vienmēr jāpatur prātā, ir fakts, ka mājaslapas saturam ir jānes kāda pievienotā vērtība, lai cilvēkiem būtu vēlme lasīt un dalīties ar informāciju, par Jūsu mājaslapu un piedāvātajiem produktiem vai pakalpojumiem.

Kvalitatīvs mājaslapas saturs ir pats galvenais faktors, kas kopā ar pārdomāti izstrādātu un optimizētu mājaslapu, radīs cilvēkos vēlmi Jūsu mājaslapu apmeklēt. Tieši Jūsu mājaslapas apmeklētība, cilvēku pavadītais laiks tajā, kā arī sniegtās atsauces uz Jūsu mājaslapu, ir viens no pamata elementiem, kas veido Jūsu mājaslapas reputāciju, ierindo augstākajās meklēšanas pozīcijās un palīdz Jūsu jaunajiem klientiem Jūs atrast.

Liela nozīme ir arī mājaslapas ārējā SEO veidošanai, tas ceļ mājaslapas reputāciju un palīdz izveidot klientu piesaistes kanālus piemēram dažādās uzziņu vietnēs, sludinājumu portālos vai citās saistītās lapās. vairāk par ārējo SEO un to, kas veido kopējās SEO optimizācijas izmaksas, uzzināsiet šeit.

Ja šis raksts Jums šķita par īsu vai, ja ir nepieciešama papildinformācija par SEO optimizāciju vai tās izmaksām – droši sazinieties ar mums, vai rakstiet uz e-pastu: info@jaunavietne.lv. Jautājiet droši – mēs Jums atbildēsim.

Ja Jums ir nepieciešama palīdzība saistībā ar Jūsu mājaslapas pozīciju uzlabošanu Google vai citās meklētājprogrammās, aizpildiet pieteikumu, un mēs ar Jums sazināsimies.

Vairāk informācijas par Jaunavietne.lv piedāvātajiem SEO optimizācijas pakalpojumiem atradīsiet šeit.

Jaunavietne.lv